Tuesday, 24 February 2009

I Love The Sunshine, I Love You and I Learnt To Love My Life And Myself

(Malaysia, Penang 24,Feb) Lovely Sunshine, I woke up in the yipeedaboo mood to bath, clean up myself just to fetch someone that's mean a lot to my life, so far... Bring this meaningful person to work makes me so energetic.. hahah..

Being well prepared anytime, anyplace, any situation for the one you treasure the most...
Being there for him/she whether he/she needed you or not...

After settled down the meaningful one, I decided not to waste my precious morning as I lousily got chance to wake up this early, I ALWAYS MISS THE MORNING SUNSHINE!

I drove my car to service, as my baby servicing time is up, he needs some new oil in his stomach! Im so hyper until I changed a new pair of whipper for my baby, and the light bulb of his breaklight! I love you baby, Daddy always do! hahaha... tho Daddy bang you a few times...hahaha...

Then I bring my baby to have a nice bath... been a month since his last bath, and a century ago he got vacumm inside out! I'm such a bad daddy, but I still love you...

See, so many people serving my baby.. hahaha, he must be very charming just like his dad!


Baby kena molested... sigh~~

After I cleaned my babe, his stomach is almost empty and I decided to fill him with food, good one! The Caltex gold, with Techtron Techonology, hahaha... Being my baby, always have good food...

Well well well.. Baby is all set! Daddy is hungry~

Beside my baby foodstall, there was the usual Caltex MC.Donalds~ woohoo.. it is 10.54am, I rushed in to have my last minute, MC.Donalds Breakfast Meal! ♥~ I'm Loving it~ pala pap pap pla~

wohooo~ my lovely Sausage Mc.Muffin with Egg...


Here goes some talking pictures~


Qiang Qiang Qiang Qiang~ The Sausage MC. Muffin With Egg
.
.
.
It is actual the transformer!!!



Transformed into Big Breakfast!!!


Muffin with Cheese~ Say Cheese :)


1st Slice of Egg...

Till the last peep of the egg


This reminds me of some maths stuff~ blurp~


I'm bored.. so I did this... 2nd piece of my hashbrown


Coffee.. Premium Roast... It taste sweet after 3 packets of sugar! It is tasteless n sucks big time


Finished, Glory Glory


Some cam whore session after breakfast! It is healthy!


Toilet cam whore session~


Bye! MC. Donalds

I feel like puking after having such a large portion of breakfast!

Below are some of my recent favorite photos~







Which one is better?
deciding to put it on my profiles primary picture... I'm in dillema

P/s : people out there who reading this, writing a post is not that easy...
DO YOUR PART! COMMENT AFTER READ
or u leave silently

sigh~ I just exposed myself to kidnappers...

6 comments:

Anonymous said...

U slim down a bit le, must be suffering from that 負心漢. whaha

Still sent him to work ? Hmmm..you ah. Helpless & useless. Deserved to be treated like that. Yes I mean it !! Eng Kai ;p

(When u were driving him, am sure the idea of dying together now in the car accident would be great too, even you can't have him but at least you both dying together..am sure the idea has came across your mind. LOL)

As much as I can understand your situation, I still don't support of what you do...hell, you don't care anyway.

Anyway, about the photos...hmmmm...non of them are right. Even though I can see you purposely "focus" on the eyes thing, (Is it because he used to say your eyes caught his fire ? ) (Hello ??? wake up !! Its all lie lie lie, BIG FAT LIE !!)

I think the best one is the "SEE NO LOVE" pic. Totally show your personality.

Call me idiot, call me mean if you want. 忠言 is always 逆耳.

Take your time and move on with your life. I really don't think you should see him at the moment and stop living in denial and keep telling yourself that just wanna friend. Of course you guys can still be friend, but not now, not at the moment.

Believe me, if you keep seeing him now, you will only be dragged by him for whoever knows how long. Or you just wanna be with him as much as possible before you leaving to KL ? Hmmmm...don't be stupid.

Anyway, the choice is yours. No one know better than yourself of what you really want. Just remember, you must know how to love yourself before you start loving someone else.

Good Luck la.

p/s : Of all your photos, I didn't see any happiness in your eyes even though when you were smiling.

Cheers up :-)

from :
一個無聊的過客

Anonymous said...

你說你愛了不該愛的人 你的心中滿是傷痕
你說你犯了不該犯的錯 心中滿是悔恨
你說你嚐盡了生活的苦 找不到可以相信的人
你說你感到萬分沮喪 甚至開始懷疑人生

早知道傷心總是難免的 你又何苦一往情深
因為愛情總是難捨難分 何必在意那一點點溫存
要知道傷心總是難免的 在每一個夢醒時分
有些事情你現在不必問 有些人你永遠不必等

http://www.youtube.com/watch?v=DdhQE5kPZFA

from :
陳淑樺

EstellA said...

hmm...i like dis post...u seem like ok abit le bah??bt hor...sumore send him go work???wah..u geng...peifu peifu...bt anyway..u happy thn ok liao..dun thk too much..dun cry..dun sad...jz b happy k??n yaa...i like the pic which u put as ur msn primary pic geh..nice nice....

+oil my fake fake...

weiiweiii....leave me comment too yaa...haha

Alexio said...

HUgs* great job on moving on, haha !

see isnt that great that everything kinda like got to an end?

dang raining here lor...damn stupid..

2 morow my Grad convo dunno how =(

Anonymous said...

壞人


那 一扇車門
關出 我們的裂痕
一聲就震斷了回頭的路程

愛 無法均分
以後 就留給你們
也許用傷害結束 愛才更動人

容忍的人其實並不笨
只是寧可對自己殘忍
既然愛不能恆溫
祝福就給你下一個人

你是好人 也是個壞人
對我坦承 只為了朝他狂奔
不能放任 所以放了
這點痛我還能忍

我是好人 也是個壞人
分得夠狠 你才有藉口轉身
寧願愛 一點不剩
也不忍 看戀人愛成路人

三個人從不對等
總有個人必須犧牲
那永恆 就等他帶你完成

http://www.youtube.com/watch?v=UC1hDJs_xhI

Anonymous said...

剪愛


人變了心 言而無信 人斷了情 無謂傷心
我一直聆聽 我閉上眼睛 不敢 看你的表情

滿天流星 無窮無盡 我的眼淚 擦不乾淨
所以絕口不提 所以暗自反省 終於 我掙脫了愛情

把愛 剪碎了隨風吹向大海 有許多事 讓淚水洗過更明白
天真如我 張開雙手以為撐得住未來 而誰擔保愛永遠不會染上塵埃

把愛 剪碎了隨風吹向大海 越傷得深 越明白愛要放得開
是我不該 怎麼我會眷著你眷成依賴 讓濃情在轉眼間變成了傷害

我剪不碎舊日的動人情懷 你看不出來 我的無奈

http://www.youtube.com/watch?v=pGgOoU5PhFE&feature=related