Friday 13 February 2009

包装 Wrapping

我可以用友情来包装我的爱情吗?
Can I use friendship to wrapped up our relationship?

我可以用失忆来包装我的回忆吗?
Can I use memory lost to wrapped up my memory?

我可以用忽视来包装我的在乎吗?
Can I use ignorance to wrapped up my cares?

我可以用快乐来包装我的悲伤吗?
Can I use happiness to wrapped up my sadness?

我可以用冷淡来包装我的热情吗?
Can I use cool to wrapped up my passion?

我可以用花心来包装我的专一吗?
Can I use unfaithful to wrapped up loyalty?

我可以用谎言来包装我的诚实吗?
Can I use lies to wrapped up my honesty?

我可以用笑容来包装我的眼泪吗?
Can I use smiles to wrapped up my tears?

我可以用不爱你来包装我爱你吗?
Can I use not to love you to wrapped up I LOVE YOU?

No comments: